loading...
سایت اصلی رادیو جوان در ایران
رادیوجوان بازدید : 54 پنجشنبه 12 دی 1398 نظرات (0)

 

 وقتی که خسته از این زمونم

زندگی با تو چقدر قشنگه خوب من

آسمونِ عشق چه آبی رنگِ

سر بذار آروم به روی شونم، شیرینم

وقتی که خسته از این زمونم

ای غمِ عشقِ تو چارهً من بودنت عمر دوبارهً من

توی این شبهای بی ستاره

چشمای قشنگ تو ستارهً من، ستارهً من

زندگی با تو چقدر قشنگه خوب من

آسمونِ عشق چه آبی رنگِ

خوبِ من، ای طبیب مهربون دلِ بیمارِ من

ماه من، چشم تو چراغِ روشن به شبِ تار من

یار من، وقتیکه پر از بهونم تویی غمخوارِ من

 

دانلود آهنگ زندگی با تو چقدر قشنگه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 3,301
  • بازدید کلی : 23,028